tirsdag 29. mars 2011

Småstrikk

Det er stort sett strikk det går i for tiden. :) Stort sett litt smått.

Først ute er en liten jakke til en kar som ennå ikke er født, men jakka er overlevert til de blivende foreldre. Så jeg tør å vise den :) Jeg synes den ble fin, selv om jeg fant ut at jeg hadde strikket med enkel og ikke dobbel tråd som det sto i oppskriften da jeg var godt over halvveis. Det er ikke så enkelt å få med seg alt i disse oppskriftene alltid...



Neste ut er et babyteppe funnet hos Pickles som jeg forelsket meg i. Dette teppet har ingen eier ennå, det vil si at jeg har ikke helt bestemt meg for hvem som skal få det.


Flere tepper er på vei, det vil si, jeg har bestilt mer garn :) Utrolig godt å mykt!

5 kommentarer:

  1. Jeg er helt fasinert over hvor produktiv du er! Flink er du å! :-)

    SvarSlett
  2. Slike babytepper må du lære meg å strikke også. Tøft

    SvarSlett
  3. Veldig fine ting :) Og det teppet var supermjukt, ja!

    SvarSlett