onsdag 24. juni 2015

Klutealong del 3


Jeg er fremdeles i rute i denne alongen :)
 
Denne uka var det mønsteret "Heart of Gold" som skulle strikkes.
Her er resultatet mitt:
 

Synes kanskje mine hjerter ligner mer på tulipaner, men det var et morsomt mønster å strikke og resultatet ble fint.
Ser at mange har kommentert på facebook at de har problemer med å telle i mønsteret og rekker mye opp. Jeg har også strikket litt feil, i form av å glemme å lage kast ol. Men jeg har ikke for vane å rekke opp for å rette feilen, med mindre det er kun et par masker tilbake. Så min klut er sjarmerende håndlaget med et par feil å finne for de som liker å lete etter slikt :)

Når jeg først var litt på klute-kjøret strikket jeg en til av mønsteret jeg fikk i julekalenderen min (se mer her). Denne gangen i et annet garn, som ikke var spesielt kjekt å strikke av så det blir nok med denne...
 

Kom også over en oppskrift på heklede bommuls-pads. Sånne som en bruker for å fjerne f.eks maskara eller annen sminke med.
Måtte jo bare prøve å lage et par, så nå skal det testes om det er noe som kan være kjekt å ha.
 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar