søndag 27. desember 2015

Omsider tilbake

 
Jøje meg, nå henger jeg etter på blogg-fronten!
 
Til mitt forsvar har jeg flyttet i desember og har ikke hatt internett hjemme før nå rett før jul :)
Men nå skal jeg prøve å komme meg ajour etter hvert.
 
Som heldig tante til prinsesser, har jeg strikket to Elsa-luer (Pickles).
Jeg synes de ble veldig fine, og har litt lyst til å strikke en til meg selv også... Hadde jeg hatt mer av det lyseblå garnet hadde jeg nok laget en til meg.
 
 
Neste prosjekt ut er en ferdig ufo! :)
Dette sukkertøyteppet startet jeg på i fjor-sommer, nå er det endelig ferdig. Strukturen på teppet er kjempefint, og det går egentlig fort å strikke. Jeg gikk bare av en eller annen grunn lei...
Mønster og garn er fra Pickles (bomullsgarn)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar