fredag 19. mars 2010

100 biter....

... er egetlig ganske mange... :)

Jeg har meldt meg på mitt første sy-mysterium. 9na inviterte til et vår-sy-mysterium tidligere denne uka, og jeg slengte meg med. Hun hadde et jule-sy-mysterium også som ble veldig fint. Så jeg tok sjangsen. Akkurat nå er jeg litt usikker på hva jeg egentlig har gitt meg ut på.

Første utfordring var å finne vårlige stoffer, dagens utfordring var å kutte opp 100 biter av disse stoffene. Det er mange! Det skal kuttes bord, lukkekant og bakstykke også. Men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal velge til det ennå. Så jeg tar meg friheten til å vente en dag eller to :)

Her er mine vårlige assosiasjoner (det har jo vært litt vårstemning de siste dagene)
Bildet ble litt mørkt, men en liten ide av fargene får en jo. Da er jeg spent på hva jeg nå skal gjøre med disse... :)

2 kommentarer: