fredag 30. april 2010

Oppsummering

Jeg fant plutselig ut at jeg hadde litt av hvert som lå ferdig fotografert men som jeg ikke har fått lagt ut. Så her kommer alt på en gang :)

Først ute er koffertlappen til Terje. Da jeg fikk dette stoffet som bygave av en veninne, bare måtte jeg sy koffertlapp av det. ;)


Neste ut er en lenge etterlengtet mobilvott. Denne har jeg hatt på bestillingslista lenge, og mottakeren har ikke vært redd for å spørre etter den... Men nå er den altså ferdig og utlevert. Disse er egentlig greie å strikke, kjekt å strikke votter uten tommel!

Så til slutt har jeg sydd stichery-mappa til AnnAKa. Den var slettes ikke så vanskelig å sy som jeg trodde før jeg begynte. Og jeg ble igrunnen fornøyd med resultatet. :)
Fremsiden
Baksiden
Innsiden
Ferdig pakket, klar for produksjon :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar