tirsdag 28. juli 2015

Lille rille shorts


Tidligere i vår ga Pickles-damene ut et nytt mønster med navnet "lille rille shorts".
Jeg synes det var utrolig søtt, og fikk lyst til å strikke en til hver småjentene "mine". En dag det var ekstra trist vær og jeg følte meg litt nedfor, satte jeg meg ned å shoppa garn. Til tre shorts!
 
 
Pickles Summer Wool med en blanding av merino og bomull må være en perfekt blanding for norske somre. I alle fall for denne sommeren.
Bonusen er at det var masse fine farger å velge mellom.
 
 
 
 
Jeg må innrømme at jeg trøblet litt da jeg strikka den første, men før jeg rakk å begynne på nummer to fikk jeg tilsendt et redigert mønster. Og det ga litt mer mening på noen steder, i tillegg til at jeg da visste hvordan det skulle bli seende ut til slutt. Så de to siste ble ferdige ganske fort.
 
 
En av grunnene til at jeg stressa litt med å bli ferdig var for å kunne overlevere dem før sommeren forsvinner helt.
 
 

 

1 kommentar:

  1. Veldig godt mottatt hos brukeren av den gule shortsen. Den har fått prøvd seg i sommer og vært flittig brukt!

    SvarSlett