torsdag 31. mars 2016

Peter Pevensie


Før jul var jeg i et ubevoktet øyeblikk gal nok til å melde meg på et abonnement med Narnia-tema. Jeg hørte igjennom alle Narnia-bøkene som lydbøker i høst, og jeg liker de utrolig godt, og gleder meg enormt til tantebarna mine blir så store at jeg kan lese bøkene til dem.

I alle fall kom første pakke i månedsskiftet januar/februar (og jeg venter utålmodig på pakke to til å bli sendt). Første runde var det Peter som var inspirasjonen. Pakkene inneholder en prosjektpose, garn og mønster til et prosjekt passende til de ulike personene.

Peter-pakken inneholdt dette:



Altså en prosjektpose (Erin.Lane) med Peters krone og en ordsky med tilhørende navn og ord.
Garn fra Holiday Yarn og mønster til ei lue.



Lua skal minne om ei krone til ære for Kong Peter. Garnet er veeeldig mykt og deilig, bestemte meg tidlig for at denne skal jeg ha selv! Og skulle jeg ha strikka den en gang til, ville jeg nok ha strikket den mindre størrelsen. Den er litt stor, men pytt sann.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar